6 жовтня у Кам’янському на базі Будинку дитячої творчості відбулося засідання круглого столу «Кар’єрний супровід молоді в контексті STEM-освіти», на якому було представлено німецький проєкт «Мініфеномента». Повідомляють у прес-службі міської ради.
Оригінальну освітню методику розробили в Німеччині. Її автор – професор Луц Фіззер. Основна ідея проєкту – повернути дітей з віртуального світу до реального, відволікти їх від гаджетів та показати, що природничі науки – це цікаво.
Голова Федерації організацій роботодавців Віктор Сергєєв акцентував увагу, що нині на ринку праці бракує саме технічних спеціалістів. А завдяки таким проєктам планується зацікавити дітей природничими науками. Адже вони на власному досвіді зможуть переконатися, скільки цікавого та непізнанного у реальному, а не в комп’ютерному світі. На таких стендах-станціях дитина сама може розпочати пізнання навколишнього світу, ставити питання та знаходити відповіді. Тобто, стати самостійно дослідником, а в майбутньому – вмотивовано підійти до вибору професії.
«Дніпропетровщина стала першою областю України, де стартує освітній проєкт «Мініфеномента». Впровадження Stem-освіти, до складу якої входить цей проєкт, має дуже важливе значення для нашої держави. Адже він спрямований на ранню профорієнтацію здобувачів освіти, популяризацію технічних та інженерних професій. Як довго «житиме» проєкт ‑ залежить від того, наскільки він буде цікавий дітям, вчителям та батькам. Сподіваюсь, що врешті-решт такі міні–музеї прикладного характеру з’являться в усіх школах вашого міста», – сказав Віктор Сергєєв.
Під час зустрічі педагоги мали можливість відвідати експозицію «Мініфеномента: 52 експерименти для уроків і перерв» та особисто «дослідити» експонати.
Протягом жовтня базові позашкільні заклади (КЗ «Будинок дитячої творчості», КЗ «Будинок творчості дітей та юнацтва») будуть за окремим графіком, із дотриманням всіх протиепідемічних заходів приймати школярів, які зможуть дослідити закони фізики та явища природи шляхом експериментів.