Як отримати відшкодування від пошти за загублену посилку

Посылка

Як отримати відшкодування від пошти за загублену посилку

19 Квітня 2021 Новини, Україна

Якщо ви зіткнулись із тим, що оператор зв’язку загубив вашу посилку – можете отримати від нього відшкодування. Головне – зберегти всі документи, які засвідчують, що ви скористались послугами саме цієї компанії.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

ЗБЕРІГАЙТЕ ДОКУМЕНТ

З моменту, коли на пошту потрапляє посилка та її там реєструють – відповідальність за вантаж несе оператор зв’язку.

«Щоб довес­ти, що посилка була відправлена саме цим оператором, потрібно зберегти документи: чек або договір з надання послуг. Далі з цими ж документами слід звернутись до оператора поштового зв’язку із заявою, де зазначити, хто був відправником, дата відправлення та сума вартості вантажу. Потім скласти акт, що відправлення було втрачено, та акт-претензію до оператора, аби він відшкодував вартість посилки. Тому найголовніше під час відправлення зазначити вартість вантажу та детально описати його характеристики», – говорить начальник Дніпровського бюро правової допомоги №1 Олександр Ковальов.

За його словами, претензію повинні розглянути в місячний термін та відправнику надати відповідь щодо компенсації. Якщо не було зазначено вартості вантажу, то в такому випадку в разі його втрати відправник може розраховувати лише на 100%-ву компенсацію за оплату послуг пересилання.

Але є ситуації, коли оператор не несе відповідальності за втрату або знищення вмісту посилки. Це випадки форс-мажору або якщо вміст посилки підлягає вилученню чи не відповідав умовам пере­сування. Не буде компенсації, якщо заявник звернувся з претензією через пів року після втрати посилки.

ОТРИМАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ

«Розраховувати на компенсацію можна, якщо отримали пошкоджений товар. Тож під час отримання обов’язково перевіряйте його цілісність на почті. Якщо посилка пошкоджена – також потрібно складати відповідний акт, де буде зазначено параметри вантажу, хто його відправляв, куди і в якому стані його доставлено. Кожна ситуація буде розглядатись окремо і виплата відшкодування розраховуватиметься за формулою, зважаючи на те, наскільки сильно пошкоджена посилка», – сказав Олександр Ковальов.

Якщо клієнт не згоден із сумою відшкодування, він може звернутись до суду; якщо зможе надати докази матеріальної та моральної шкоди – може розраховувати на більшу компенсацію від відправника.

«Якщо ж ситуація протилежна і загубився товар, який ви мали отримати і не отримали, то механізм звернення до оператора такий же: пишеться заява, складається акт-претензія. Якщо ви не отримали посилку з вини оператора, то буде виплачено відшкодування. Якщо ж просто натрапили на відправника-шахрая, то треба звернутись до поліції», – зазначив Олександр Ковальов.

Тамара Бєлкіна
фото: з відкритих джерел

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху