На Дніпропетровщині над автошляхом державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобиляки-Решетилівка триває будівництво пішохідного мосту. Зведуть його біля смт. Петриківка. За проєктом переправа матиме дві смуги пішохідних сходів по краях конструкції, два пандуси до смт. Петриківка та с. Сотницьке для маломобільних груп населення.
Усі нормативи витримані за найкращими стандартами. Безпека, надійність та якість матеріалів.
Навантаження, на яке розраховані конструкції пішохідного мосту, сходів та пандусів, — 400 кг/м². Ширина переправи 3.2 м. Усі поверхні конструкцій опор мосту, сходів та пандусів, що засипаються ґрунтом, покриватимуть двома шарами бітумної мастики по ґрунтувальному шару з бітумного лаку. Це необхідно для гідроізоляції та зносостійкості поверхневого шару покриття.
Генпланом також передбачені пішохідні доріжки від сходів та пандусу до тротуару вздовж проїжджих частин. Завширшки доріжки будуть 3 метри. Виконані з асфальтобетону з установкою бортового каменю. Пішохідний тротуар шириною 3-2.25 м, відстань від краю насипу автодороги до доріжки — 1-05 м.».
Строк експлуатації пішохідної переправи — 70 років. Перше планове обстеження — за 5 років після відкриття переправи.
Наразі роботи на автошляху Н-31 виконує підрядна організація ТОВ «Автомагістраль – Південь», яка планує здати об’єкт до кінця 2023 року. Контроль за ходом виконання здійснюють фахівці Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області. Вже збудовано 19,4 км дороги, а загальна її протяжність — 57,6 км.
«Автошлях не просто з’єднає Дніпро з Києвом, а й дозволить зменшити інтенсивність руху автомобільного транспорту по існуючому напрямку. Відбудеться це за рахунок відведення транзитного, великовагового та іншого автотранспорту на нову дорогу. Відтак, в прилеглих населених пунктах (Лобойківка, Петриківка, Могилів, Китайгород, Царичанка та Ляшківка) суттєво зменшиться шумовий вплив, вплив вібрації, запиленість і загазованість», — пояснив голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук.
Траса Н-31 матиме 4 смуги руху, 6 транспортних розв’язок в двох рівнях, міст через канал Дніпро-Донбас, міст через р. Оріль, 12 біопереходів в місці міграції диких тварин.