Незважаючи на війну Дніпро продовжує працювати та дбати про комунальне господарство. Зокрема це стосується і оновлення ескалаторів у підземці. Одна з таких рухомих доріжок – на станції «Метробудівників». Її запустили тут ще 1994 року. Завдяки своєчасним техоглядам ескалатор працював без серйозних поломок, але нині просто вичерпав термін експлуатації. Під час його капітального ремонту оновлюють все — як видимі частини (наприклад, рухомі сходинки), так і внутрішні деталі: насамперед — двигуни і гальма.
«Проводиться заміна всіх комплектуючих. Знімаються тягові ланцюги, сходинки. Вони розбираються, миються, чистяться. Зношені деталі замінюються. Потім все це перевіряється і встановлюється назад в ескалатор», — каже майстер дільниці електромеханічної служби Дмитро Селевич.
Нині основні роботи відбуваються біля головного валу, вага якого становить 7,5 тонн. Поки триває ремонт функцію цього ескалатора на станції компенсують решта два. Тож незручностей для пасажирів немає. Загалом таке комплексне оновлення дозволить ескалатору пропрацювати ще 15 років. Це близько 180 тис. км пробігу. Також на всіх ескалаторних станціях «Дніпровського метрополітену» нині встановлені спеціальні частотні перетворювачі. Вони заощаджують до 35 % електроенергії та зменшують пробіг ескалаторів — подовжуючи тим самим їхню роботу.
«Незважаючи на війну ми продовжуємо працювати. Нині цей ремонт ескалатора робиться силами працівників Дніпровського метрополітену. Торік на станції «Проспект Свободи» його виконували ще силами підрядників, та зараз вже навчилися це робити самостійно», — прокоментував міський голова Борис Філатов і зауважив, що у Дніпрі заплановано щодвароки проводити по три такі ремонти.