Школярі Дніпропетровщини представили розробки своїх наукових лабораторій

Школярі з Дніпропетровщини презентували інноваційні мініроботи

Школярі Дніпропетровщини представили розробки своїх наукових лабораторій

23 Березня 2024 Новини, Техно

Мініроботів, що виконують завдання, рухаються за певною траєкторією, реагують на перепони та навіть танцюють, презентували учні 11-х українських шкіл та ліцеїв із сіл та невеликих містечок. Участь у загальноукраїнській онлайн – презентації взяли навчальні заклади, де віднедавна з’явилися свої науково-інженерні майстерні або STEM-лабораторії.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Дніпропетровщину представляли учні та вчителі 5-6 класів із ліцеїв у селі Солоне та міста Підгородне.

Команда «Робо-Імпульси» Солонянського ліцею створила прибиральну машину. Діти кажуть — тепер вулиці їхнього селища будуть чистими, а також діляться деякими технічними секретами — для створення такої машини використали датчики відстані, руху та мотор.

А «Божевільні генії» з ліцею №3 Підгородненської міської ради розробили одразу двох роботів, яких назвали Dancers. Ці роботи вміють не просто танцювати, а синхронно рухатись у парі в такт музиці завдяки датчикам відстані, кольору та гіроскопічному датчику.

Облаштувати сучасні комп’ютерні класи для навчання дітей обидва ліцеї змогли завдяки перемозі у конкурсі «Назад у майбутнє: моя школа у 2033 році», який організували швейцарсько-українська Програма EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, а також IT-компанією EPAM Ukraine.

У STEM-лабораторіях є власна метеостанція, інтерактивна панель, цифрові мікроскопи, набори роботизованих конструкторів, 3D-принтери, цифрові лабораторії для фізики й біології.

Загалом необхідне обладнання отримала 21 школа у селах та невеликих містах 5 областей України. 11 шкіл мають розширені комплекти обладнання, 10 шкіл забезпечені 3D-принтерами, матеріалами для друку та всім необхідним для створення роботизованих моделей.

Наприкінці минулого року шкільні вчителі пройшли спеціальне навчання для роботи з 3D-принтерами та датчиками, а також з обладнанням для створення роботів.

Потім сформували тематичні гуртки. Тож діти, які донедавна ще не знали про програмування, моделювання та робототехніку, тепер демонструють власні винаходи.

Нині під час занять діти знайомляться з мовою програмування С++, розбирають, як читати код та модифікувати його за допомогою чату GPT.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху