
27 тисяч консультацій за місяць: фахівці “Газмережі” активно допомагають клієнтам
6 Серпня 2025 Новини, Новини компанійУ липні 2025 року менеджери Дніпропетровської філії “Газмережі” надали професійні консультації 27 тисячам споживачів природного газу. Така статистика свідчить про високий попит на послуги компанії та активну роботу фахівців з обслуговування клієнтів.
Звернення клієнтів розподілилися порівну між двома каналами обслуговування: 13,5 тисяч споживачів скористалися послугами контакт-центру, ще стільки ж відвідали Центри обслуговування клієнтів особисто.
Мешканці Дніпропетровщини можуть отримати широкий спектр послуг у Центрах обслуговування клієнтів, зокрема:
- приєднання до газорозподільної системи
- реконструкцію та будівництво системи газопостачання
- переоформлення рахунків
- відновлення газопостачання
- повірку та ремонт лічильників газу
- техобслуговування газових мереж та приладів
- діагностику, ремонт та установку газового обладнання
- комплексну заміну газових плит
Наразі в області функціонують 24 Центри обслуговування клієнтів “Газмережі”, що забезпечує доступність послуг для мешканців усіх районів Дніпропетровщини.
Для отримання інформації про адреси Центрів обслуговування клієнти можуть звернутися через месенджер Facebook-сторінки компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz.
Така кількість звернень підтверджує довіру споживачів до професійного сервісу Дніпропетровської філії “Газмережі” та готовність фахівців компанії оперативно вирішувати питання газопостачання в регіоні.
Газмережа, Днепр сейчас, Дніпропетровська філія, Дніпропетровщина, Підгородне, Підгороднє, Украина сегодня, Центри обслуговування клієнтів, газопостачання, консультації клієнтів, контакт-центр, новини, новини Підгородне, новости Днепра, новости Украины, новости области, послуги газорозподільної компанії, природний газ, технічне обслуговування газу