Укрпошта розпочинає передплатну кампанію на періодичні видання на 2026 рік. Компанія, яка залишається головним оператором передплати в країні, впроваджує оновлений та більш зручний формат каталогів для своїх клієнтів.
Новий поділ каталогів для зручності вибору
Цього року Укрпошта вперше розділила друковані каталоги на дві окремі категорії, щоб максимально спростити вибір:
- Каталог для B2B-клієнтів (бізнес). Призначений для органів місцевого самоврядування, освітніх, медичних закладів та підприємств. Він містить професійні, галузеві та ділові видання, актуальні для їхньої спеціалізованої діяльності.
- Каталог для B2C (населення). Включає широкий вибір загальнодержавних та регіональних газет і журналів для всієї родини. Тут представлені новинні, аналітичні, дитячі, кулінарні та розважальні видання.
Оформити передплату за електронними каталогами можна вже сьогодні, 10 жовтня, а друковані каталоги будуть доступні з 27 жовтня.
Як оформити передплату
Укрпошта пропонує кілька зручних способів оформлення передплати на улюблені видання:
- Онлайн на офіційному сайті Укрпошти.
- У відділеннях Укрпошти.
- Через листонош.
Таким чином, Укрпошта продовжує забезпечувати доступ до друкованих медіа всім, хто цінує читання та потребує спеціалізованої інформації. Наприклад, на газету «Вісті Придніпров’я» передплату також можна оформити через Укрпошту або безпосередньо звернувшись до редакції.
