Жителі області активно звертаються до фахівців «Газмережі» за консультаціями

Жителі області активно звертаються до фахівців «Газмережі» за консультаціями

6 Листопада 2025 Новини, Новини компаній

Менеджери Дніпропетровської філії ТОВ «Газмережі» у жовтні надали 21,9 тисячі консультацій клієнтам області. Фахівці компанії щодня приймають споживачів у Центрах обслуговування та консультують телефоном через контакт-центр.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Упродовж місяця працівники опрацювали:

  • 16,7 тис. звернень у Центрах обслуговування клієнтів;

  • 5,2 тис. консультацій — онлайн через кол-центр.

З кожним клієнтом працює персональний менеджер, який надає роз’яснення з таких питань:

  • передача показань газового лічильника, повірка приладів;

  • переоформлення особового рахунку на нового власника;

  • розрахунки за розподіл газу;

  • технічне обслуговування мереж та приладів;

  • реконструкція, заміна чи ремонт газових мереж і обладнання.

Отримати офлайн-консультації можна з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю — до 15:45. Вихідні дні — субота та неділя. Під час повітряної тривоги робота Центрів і контакт-центру тимчасово призупиняється.

Газорозподільна компанія Дніпропетровщини забезпечує надійне, безпечне та якісне обслуговування кожному споживачу.

Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху