Жителі області активно звертаються до фахівців «Газмережі» за консультаціями
6 Листопада 2025 Новини, Новини компанійМенеджери Дніпропетровської філії ТОВ «Газмережі» у жовтні надали 21,9 тисячі консультацій клієнтам області. Фахівці компанії щодня приймають споживачів у Центрах обслуговування та консультують телефоном через контакт-центр.
Упродовж місяця працівники опрацювали:
-
16,7 тис. звернень у Центрах обслуговування клієнтів;
-
5,2 тис. консультацій — онлайн через кол-центр.
З кожним клієнтом працює персональний менеджер, який надає роз’яснення з таких питань:
-
передача показань газового лічильника, повірка приладів;
-
переоформлення особового рахунку на нового власника;
-
розрахунки за розподіл газу;
-
технічне обслуговування мереж та приладів;
-
реконструкція, заміна чи ремонт газових мереж і обладнання.
Отримати офлайн-консультації можна з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю — до 15:45. Вихідні дні — субота та неділя. Під час повітряної тривоги робота Центрів і контакт-центру тимчасово призупиняється.
Газорозподільна компанія Дніпропетровщини забезпечує надійне, безпечне та якісне обслуговування кожному споживачу.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
