Фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі проводять модернізацію енергооб’єктів, щоб покращити електропостачання клієнтів. Для цього ремонтують лінії, усувають поломки та оновлюють обладнання у трансформаторних підстанціях. Від чого залежить тривалість ремонту та як заздалегідь дізнатися про відключення світла, – під час прямого ефіру #СпитайПроСвітло у Facebook розповів генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Протяжність повітряних ліній електропередач, які обслуговує компанія, – понад 50 тисяч кілометрів. Як і будь-яка техніка або механізм, електромережі та електрообладнання потребують регулярного технічного обслуговування, модернізації, усунення дефектів та заміни певних деталей. Це потрібно для того, щоб забезпечити надійним електропостачанням клієнтів та мінімізувати аварійні ситуації. На час ремонтів електропостачання вимикають. Компанія робить це для безпеки фахівців, які працюють із напругою.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми розуміємо, що в умовах пандемії особливо важливо, щоб у будинках клієнтів постійно було світло та інтернет. Вже близько 35% ремонтів на лініях 0,4 кВ ми виконуємо за європейською технологією без відключення напруги. Зараз першими в Україні освоюємо роботи й на лініях середньої напруги 6-20 кВ, що допоможе нам до кінця 2022 року виконувати так 57% ремонтів. Проте є перелік планових робіт, які потребують тимчасового відключення електроенергії у клієнтів. Якщо не будемо їх проводити – не зможемо запобігти аварійним ситуаціям. І краще на якийсь час потерпіти незручності, аніж пізніше аварія призведе до більш тривалого відключення світла», – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Тривалість фактичної відсутності електрики може бути різною залежно від складності робіт та інших технічних факторів. При формуванні плану відключень передбачається запас часу у разі непередбачених ситуацій. Проте фахівці компанії намагаються якнайшвидше виконати заплановану роботу та повернути світло мешканцям. Адже розуміють, що будь-яке відключення електроенергії, навіть короткочасне, спричиняє незручності для клієнтів.
Як пояснив керівник компанії, завдяки дистанційним сервісам клієнти можуть наперед дізнатися інформацію про відключення та розпланувати свій день. Це можна зробити: на сайті, через чат-бот у Viber та Telegram або особисті повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі у Facebook. Також з вересня запрацював спеціальний онлайн-канал для ОСББ у месенджері Viber – ДТЕК info ДНЕМ, який допомагає оперативно попереджати про планові роботи та аварійні ситуації в електромережі.
Андрій Терещук також відповів на інші питання мешканців області щодо роботи компанії. Повний запис відеотрансляції #СпитайПроСвітло можна переглянути тут.