Відповідно до законодавства заборона на відключення населення через заборгованість за комунальні послуги діє лише у регіонах, де встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки та протягом 30 днів після його скасування. Наразі для Дніпропетровщини цей термін вже сплив, тому постачальник YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги») закликає клієнтів перевірити стан особового рахунку та терміново розрахуватися за світло, аби уникнути негативних наслідків.
У разі накопичення заборгованості за електроенергію споживачу надається попередження не пізніше, ніж за 10 робочих днів до запланованої дати відключення. Щоб залишатися зі світлом, важливо встигнути внести платіж у цей строк, враховуючи, що кошти можуть надходити на рахунок постачальника протягом 3 банківських днів.
Сплатити за світло постачальнику YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги») можна одним зі зручних способів:
- через Особистий кабінет на сайті YASNO
- у Viber-боті YASNO-online
- через інтернет-банкінг чи платіжні системи
- у будь-якому відділенні банку чи Укрпошти
У випадку відключення клієнту окрім погашення заборгованості також необхідно сплатити послугу відновлення електропостачання, що включає вартість відключення та повторного підключення. Після цього оператор системи розподілу здійснює відновлення постачання протягом трьох робочих днів у містах та п’яти – у сільській місцевості.
Щоб не мати зайвих клопотів та додаткових витрат, YASNO радить мешканцям області регулярно та в повному обсязі сплачувати рахунки за світло – щомісяця до 20 числа.
«Ми піклуємося про комфорт клієнтів, тому завчасно нагадуємо про несплачені рахунки, пропонуємо зручні способи оплати онлайн чи офлайн, консультуємо з питань нарахувань та платежів. Закликаємо жителів Дніпропетровщини відповідально ставитись до своїх обов’язків щодо розрахунків з електропостачальником», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.