ДТЕК Дніпровські електромережі за період карантину виконав більше 600 ремонтно-відновлювальних робіт з відновлення електропостачання. Фахівці компанії повернули світло до осель 34,5 тисяч жителів Дніпропетровської області. Аварійні бригади і диспетчери цілодобово проводять ремонти і продовжують робити усе можливе для стабільної та безперебійної роботи системи електропостачання.
Оператор системи розподілу ДТЕК Дніпровські електромережі в період карантину продовжує забезпечувати надійне електропостачання як побутових, так і юридичних клієнтів, приділяючи особливу увагу стабільній роботі медичних установ.
«Ми дбаємо про наших клієнтів і робимо все для того, щоб в їх домівках було світло. Незважаючи на карантин, компанія продовжує в повному обсязі виконувати всі необхідні ремонтні роботи. За перший тиждень наші фахівці провели 609 ремонтів, відновили електропостачання в 64 населених пунктах. Робота наших співробітників – це запорука нормального життя всієї області», – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Співробітники аварійних бригад компанії виконують всі роботи, дотримуючись усіх вимог безпеки і гігієни, мінімізуючи безпосередній контакт з клієнтами.
Як повідомлялося раніше, з 17 березня ДТЕК Дніпровські електромережі перейшов на дистанційне обслуговування клієнтів. Скористатися дистанційними сервісами можна на сайті компанії, за телефонами колл-центру +38 (056/066/067) 790-99-00, а також електронною поштою dnoe-callcenter@dtek.com і на офіційній сторінці в Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.
ДТЕК Дніпровські електромережі закликає своїх клієнтів залишатися вдома. Компанія працює і вживає всіх необхідних заходів, щоб в оселях жителів області завжди були світло і комфорт.