На період карантину ДТЕК Дніпровські електромережі у повному обсязі буде надавати усі послуги своїм клієнтам.
Водночас, аби убезпечити себе та рідних, компанія закликає клієнтів максимально надати перевагу дистанційними сервісами ДТЕК Дніпровські електромережі, перелік яких постійно розширюється.
Безліч послуг вже сьогодні можна отримати дистанційно, зокрема щодо роботи лічильників, якості електропостачання, збільшення договірної потужності тощо.
Передавати покази лічильника можна:
- через Особистий кабінет на сайті – https://www.dtek-dnem.com.ua/ua/cabinet
- за телефонами кол-центру +38 (056/066/067) 790-99-00
- за допомогою приватного повідомлення на сторінці в Facebook
- через електронну пошту dnoe-callcenter@dtek.com.
На сайті компанії, телефоном або через електронну пошту також можна залишити заявку:
- на збій в роботі лічильника;
- опломбування/ розпломбування лічильника;
- параметризацію приладу обліку;
- підключення/ відключення електроенергії;
- технічне приєднання;
- контрольне зняття показів;
- узгодити візит співробітника компанії;
- отримати консультації з питань електропостачання.
Оплатити послуги також можна дистанційно – карткою через Особистий кабінет клієнта.