ДТЕК Дніпровські електромережі закликає молодь допомогти людям старшого віку передати покази електролічильників

допоможемо літнім людям

ДТЕК Дніпровські електромережі закликає молодь допомогти людям старшого віку передати покази електролічильників

1 Квітня 2020 Новини, Суспільство

ДТЕК Дніпровські електромережі піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому на час карантину центри обслуговування перейшли на дистанційну роботу. Так компанія мінімізує живий контакт з людьми. Але для клієнтів старшого віку це може стати певним викликом. Тому енергокомпанія закликає молодь допомогти людям старшого віку передати покази електролічильників дистанційно.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

 «З досвіду нашої компанії знаю, що є клієнти, які регулярно особисто відвідують наші центри обслуговування, щоб передати покази лічильників. Як правило, це люди старшого віку. Для них ситуація карантину, коли усі наші офіси працюють дистанційно, – це певний виклик. Тому закликаю молодше покоління активно допомагати своїм батькам, дідусям і бабусям, літнім сусідам користуватися дистанційними сервісами», – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.

Наразі дистанційно передати покази лічильників можна за допомогою:

1) телефону. Звернувшись до контакт-центру ДТЕК Дніпровські електромережі за номерами +38 (056/066/067) 790-99-00. Залишити покази тут можна у автоматичному режимі (кнопка «5» в автоматичному меню), виконуючи голосову інструкцію;

2) особистого кабінету. Ви можете підключити до власного особистого кабінету ДТЕК Дніпровські електромережі декілька особових рахунків. Наприклад, свій та власних батьків або дідуся та бабусі. Це позбавить їх необхідності робити це власноруч;

3) у  Viber за номером (050) 424 15 47;

4) особистого повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі у Facebook.

Покази лічильників необхідно передавати до 5 число кожного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти не передають покази, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

ДТЕК діє в інтересах України та піклується про здоров’я своїх клієнтів і співробітників, тому створює зручні й безпечні умови їх взаємодії. З 17 березня, на час карантину, всі ЦОК переведені в режим дистанційного надання послуг. Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна дізнатися за посиланням. На сайті ДТЕК Дніпровські електромережі ви також знайдете відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи компанії в умовах карантину та її дистанційних сервісів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху