ДТЕК Дніпровські електромережі звертається до клієнтів з проханням передавати покази лічильника
2 Квітня 2022 Новини, Новини компанійЕнергетики ДТЕК Дніпровські електромережі разом з постачальниками інших комунальних послуг роблять все, щоб у Дніпрі та області були світло, зв’язок, газ, водопостачання та тепло.
Щоб і надалі забезпечувати надійну роботу електроінфраструктури, оператору системи розподілу необхідно закуповувати запчастини для ремонтів та паливо для заправки автопарку аварійно-відновлювальних бригад.
Оператор системи розподілу звертається до підприємств та мешканців області з проханням, по можливості, передавати покази лічильників через доступні дистанційні канали зв’язку та оплачувати рахунки.
ДТЕК Дніпровські електромережі робить все можливе, щоб електроінфраструктура регіону стабільно працювала. З 24 лютого компанія скасувала будь-які планові ремонти і перевела всі бригади в режим аварійно-відновлювальних робіт. Для того, щоб компанія могла і надалі дбати про стан електромереж, мешканці, за можливості, мають розраховуватися за отриману послугу.
Для коректного нараховування оплати за спожиту електроенергію, клієнтам необхідно передавати покази лічильника з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. На підставі цих даних постачальник електроенергії формує квитанції для сплати. ДТЕК Дніпровські електромережі подбав, щоб клієнти мали змогу безпечно, швидко та незалежно від місця перебування, передавати покази приладів обліку.
«З початку воєнних дій для безпеки клієнтів та працівників ми тимчасово призупинили роботу всіх центрів обслуговування клієнтів у Дніпрі та області та не проводимо контрольної фіксації показників приладів обліку. Тому ми звертаємося до клієнтів із проханням самостійно передавати покази лічильників будь-яким зручним дистанційним каналом зв’язку для коректного нарахування рахунків за спожиту електроенергію. Всі сервіси працюють цілодобово», − повідомив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі.
Для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні дистанційні канали зв’язку:
- чат-бот у Viberта Telegram (у рядку пошуку вводьте «ДТЕК Дніпровські електромережі» або переходьте за посиланнями)
- особистий кабінет або веб-форма «Передати покази» на сайті
- автоматичне IVR-меню кол-центру: +38 (056/066/067/063) 790-99-00
Якщо ви не маєте можливості передати покази лічильника, нарахування постачальником будуть здійснені згідно вашому середньомісячному споживанню. Наступного місяця ви зможете передати покази, та ми зробимо корегування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
фото: з відкритих джерел