Дрони й розумні мережі, домашня сонячна генерація та нові онлайн-сервіси для клієнтів, – у ДТЕК Дніпровські електромережі підбили підсумки 2020 року.
Нові послуги
ДТЕК Дніпровські електромережі активно розвиває дистанційні канали обслуговування для ефективної та безпечної комунікації з клієнтами в умовах пандемії. У 2020 році компанія впровадила нові онлайн-сервіси та канали комунікацій із клієнтами. Тепер через сайт www.dtek-dnem.com.ua можна:
-замовити усі типи робіт із лічильниками (в тому числі перевірку та встановлення);
-дистанційно укласти договір на розподіл електроенергії (документи клієнт отримує в електронному вигляді або поштою);
-подивитися Карту планових відключень електроенергії через проведення ремонтних робіт та дізнатися час, коли світло відновиться.
Крім того, для зручності клієнтів запущений Viber-чат (066/067) 790-99-00, де можна передати показання, оформити заявку на візит фахівця або поставити будь-яке запитання, що стосується послуг розподілу.
Також у режимі 24/7 можна звернутися в компанію через кол-центр, особистий кабінет на сайті та офіційну сторінку «ДТЕК Дніпровські електромережі» у Facebook.
Інвестиції та модернізація електромережі
Нові лінії і сучасні цифрові рішення – все для поліпшення якості енергопостачання. За 2020 рік у рамках інвестиційної програми компанія вклала 712 млн грн у модернізацію ліній та обладнання, а також впровадження нових технологій. З них 511 млн грн витрачено на будівництво й модернізацію електричних мереж. У результаті реконструювали понад 320 кілометрів ліній у Дніпрі, Кривому Розі, Новомосковську, Павлограді, Нікополі, Кам’янському. Відремонтували та модернізували 213 трансформаторних підстанцій. На енергооб’єктах області замінили на більш екологічні вакуумні вимикачі 154 одиниці застарілого маслонаповненого обладнання. Серед масштабних інвестиційних проєктів 2020 року – реконструкція повітряної лінії між підстанціями «Нікопольська-150» та «Нікополь-міська-35», яка живить міські лікарні № 1 та 4, пологовий будинок та інші важливі об’єкти у Нікополі. А також будівництво нової, більш сучасної та надійної 6-кілометрової підземної кабельної лінії у Новомосковську, яка дасть змогу забезпечувати надійним електроживленням жителів центральної частини міста.
Домашні сонячні електростанції
ДТЕК Дніпровські електромережі залишається абсолютним лідером приєднання домашніх сонячних електростанцій до мереж в Україні. За 2020 рік компанія під’єднала близько 1300 нових об’єктів. Всього в Дніпропетровській області понад 3,9 тисячі просьюмерів – домогосподарств, які виробляють екологічно чисту електроенергію та забезпечують не тільки власні потреби, а й продають залишок у мережу. Найбільше таких домашніх електростанцій у Новомосковському та Нікопольському районах, Кривому Розі, а також Апостолівському та Дніпровському районах.
Упровадження розумних технологій
Понад 179 млн грн ДТЕК Дніпровські електромережі інвестував у 2020 році у впровадження технологій Smart Grid. Так, 30 млн грн витратили на установку сучасних розумних лічильників, які самі передають покази електроенергії. Водночас клієнти можуть економити на сплаті за електрику завдяки 50%-му нічному тарифу. У 2020 році жителям Дніпра й області безкоштовно встановили 35 тисяч таких сучасних приладів обліку. А ще понад 47 млн грн вклали в модернізацію систем моніторингу та автоматизованого управління мережею. Це поліпшить якість інфраструктури та підвищить швидкість реагування на аварії. ДТЕК – лідер цифрової трансформації, першим упроваджує технології Smart Grid в Україні. Нині в Дніпропетровській області «розумними» приладами обліку забезпечені понад 270 тисяч клієнтів – кожна 5-та сім’я.
Дрони – на варті
Обстежити лінії в Дніпропетровській області енергетикам допомагають дрони. У 2020 році фахівці обстежили з повітря майже 450 кілометрів ліній. Виявили та усунули понад 7100 дефектів, часто не доступних при звичайному огляді. Дрон допомагає провести його в самих важкодоступних місцях: на заболоченій місцевості, над кущами та деревами, водними перешкодами та промисловими районами. При цьому обстеження проводять без відключення ліній та залучення додаткової техніки, що значно прискорює процес. Фахівці відразу проводять відео- та фотофіксацію дефектів, а також діагностику нагріву контактних з’єднань ліній за допомогою інфрачервоної камери. Схожий метод у своїй роботі успішно використовують сучасні європейські енергокомпанії в Німеччині, Чехії та Італії.