Компанія Jeep оголосила конкурс Next Jeep Easter Egg на найкращий дизайнерський штрих. В рамках конкурсу автор вдалої пасхалки отримає сертифікат у розмірі 50 тисяч доларів на покупку будь-якого авто марки, повідомляє “Радіо Максимум”.
Дизайнери компанія Jeep в кожній новій моделі розміщували незвичайні пасхалки з 2011 року з позашляховика Grand Cherokee. Серед кумедних дизайнерських штучок були: силует Willys, павук, змія, снігова людина, карта пустелі Мохаве, ящірка та інше.
Тепер створити щось креативне пропонують будь-якому повнолітньому мешканцю США. Учасникам слід придумати пасхалку і відправити її на конкурс до 2 липня. Робота повинна бути небанальною, відповідати філософії бренду і бути простою в реалізації.
Переможець найкращої пасхалки отримає сертифікат у 50 тисяч доларів на покупку будь-якої моделі Jeep. Цієї суми вистачить навіть на топову модель.