lifecell представив оновлений логотип — відтепер без традиційного круглого елементу з «ріжками». Візуальна трансформація відображає новий етап у розвитку компанії як частини міжнародної групи DVL.
Нагадаємо, у вересні 2024 року lifecell увійшов до складу групи компаній DVL, основним акціонером якої є французький телеком-холдинг NJJ. З того часу триває активна інтеграція: об’єднання інфраструктури, ІТ-систем, команд та експертизи з метою розширення спектру послуг для українських клієнтів.
Зміни у логотипі — символічні, але промовисті. Ключове оновлення — відмова від кола з антенами, яке раніше асоціювалося виключно з мобільним зв’язком. У новому логотипі залишилось тільки слово lifecell — як маркер мультисервісного оператора, що надає не лише мобільний зв’язок, а й домашній інтернет, телебачення та інші цифрові послуги.
«Оновлення логотипу — це крок до цілісної та актуальної візуалізації бренду, що відображає розширення можливостей і нові напрямки діяльності. Водночас назва lifecell, цінності, фокус на інновації та турботу про клієнтів залишаються незмінними», — зазначили у компанії.
Заміна логотипів та брендованих елементів відбуватиметься поступово — на сайті, в мобільному додатку, магазинах і в рекламних проявах. Вона не вплине на якість обслуговування чи надання послуг.