На Дніпропетровщині будують новий перевантажувальний термінал на річці

Нибулон

На Дніпропетровщині будують новий перевантажувальний термінал на річці

22 Березня 2020 Економіка, Новини

Компанія «НІБУЛОН» будує перший перевантажувальний термінал із відвантаження зернових, зернобобових та олійних культур на річковий транспорт у Дніпропетровській області.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

«Ми постійно чуємо про те, що відродити українські річки як судно­плавні артерії можна лише за умови прийняття певного закону у цій сфері. На­справді ж у країни прос­то немає ні бажання це робити, ні людей, які змогли б це організувати. Натомість ми змогли й успішно робимо це з 2009 року. Як наслідок – річки працюють, а десятки тисяч вантажівок не їздять українськими автошляхами. Ми домоглися того, щоб автотранспорт, який везе збіжжя до портів, не проїжджав через Черкаси, Кременчук, не переїжджав Запоріжжя тощо. Ми зробили все, щоб автомобільний транспорт не заходив і до Миколаєва, завантаживши натомість роботою Південний Буг», – зазначив генеральний директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський.

Тепер до україн­ських регіонів, де компанія «НІБУЛОН» реалізує патріотичний інвестиційний проєкт із відродження українських річок як судноплавних артерій, приєдналася й Дніпропетровщина. Відтак у с. Мар’янське Апостолівського району повним ходом триває будівництво нового потужного річкового перевантажувального термінала – філії «Зеленодольська».

«До будівництва цього об’єкта ми йшли 12 непростих років, і хоча місцеві органи влади й чекали інвестора, з огляду на певні проблеми безпосередньо до зведення підприємства нам вдалося стати лише цього року. І тепер ми раді повідомити, що мешканці Херсонської області та Запорізького р-ну (Запорізька обл.) можуть зітхнути з полегшенням, адже з початком роботи філії «Зеленодольська» (с. Мар’янське, Дніпропетровська обл.) аграріям не доведеться транспортувати свою с.-г. продукцію за сотні кілометрів і проїжджати автошляхами Херсонської (у напрямку від Кривого Рогу) та Запорізької обл. Працівники дорожнього господарства Херсонської області теж можуть ремонтувати автошляхи, якими більше не буде рухатися завантажений збіжжям транспорт. Тепер він зупинятиметься у с. Мар’янське. Отже, ми змінюємо логістику в Україні не завдяки підтримці держави, а завдяки власній принциповій позиції, чіткій стратегії, реалізовуючи масштабний інвес­тиційний проєкт. Ми зводимо річкові перевантажувальні термінали, розбудовуємо флот, переорієнтовуємо все більше вантажів на водний транспорт», – розповів Олексій Вадатурський.

термінал

За роки реалізації інвестиційної програми компанія «НІБУЛОН» збудувала 17 сучасних високотехнологічних і повністю автоматизованих підприємств та здобула статус лідера зі створення власної мережі перевантажувальних терміналів і комплексів із приймання, зберігання і відвантаження зернових та олійних культур в Україні. Багаторічний досвід дав змогу компанії зібрати найкращу з перевірених часом підрядників будівельну команду України, тому усі роботи зі зведення уже 18-го підприємства виконуються якісно та за планом. Для оперативного вирішення всіх нагальних питань на будівельному майданчику регулярно проводяться виробничі наради за участю фахівців компанії та керівників підрядних організацій.

Так, цими днями відбулася чергова нарада під керівництвом заступника генерального директора компанії з будівництва Cергія Беседіна, під час якої підрядники прозвітували про стан робіт на кожному об’єкті будівництва.

Зараз на будівельному майданчику тривають земляні та загальнобудівельні роботи. Зокрема, продовжується забиття паль та формування пальних полів. Підрядними компаніями вже забито 3053 палі із 3311, передбачених проєктом, отже, більша частина цих робіт виконана. Триває забиття решти паль під останні три зерносховища (усього 16 зерносховищ), чим нині займаються ТОВ «Перспектива Миколаїв», ТОВ «Бастіон», ТОВ СБУ «Херсонспецбуд», ТОВ ЗВ «Гідроспецбуд». Повним ходом ведуться роботи й з улаштування фундаментів під зерносховища.

Укладено фундаменти під робочу вежу майбутнього підприємства, де ТОВ «Меттранссервіс» активно монтує металоконструкції. ТОВ «Астарта Меб» завершує улаштування фундаментів під автомобілерозвантажувач, після чого встановлювати металоконструкції будуть фахівці ТОВ «ЦКС-СТАЛЬ».

На будівельному майданчику вже зведено операторську вагового комплексу, де тривають роботи з пере­криття приміщення, підрядники готують місце для установки автомобільних вагів. Фахівці ТОВ «Ф7Груп» завершили кладку стін першого поверху адміністративно-лабораторного корпусу, триває зведення другого поверху. Тим часом ФОП Кондратюк В. С. уже закінчив будівницт­во трансформаторної підстанції, де зараз тривають покрівельні роботи та підготовка до оздоблювальних робіт усередині. Готуються фундаменти для будівництва їдальні, а також залита частина бетону для майданчика з відстою вантажного автотранспорту.

Активно тривають роботи з будівництва вантажного причалу підприємства завдовжки 150 м. Фахівці ТОВ «Тукуруй» виконали близько 50% земляних робіт, які передбачають заміну ґрунту. Паралельно з цим будівельники продовжують забивати шпунтові палі. Усього для будівництва причалу буде використано  270 тонн шпунта загальною протяжністю понад 3,6 км.

Загалом на будівництві високотехнологічного термінала компанії задіяно більш як 40 одиниць різної техніки, зокрема, пале­бійні машини, великотоннажні гусеничні та автомобільні крани, самоскиди тощо.

«Для мене – щастя бачити цей будівельний майданчик, адже це і є життя, робочі місця, розвиток України. Саме це і надихає мене на подальші інвестиції в нашу країну. Філія «Зеленодольська» буде одним із найкращих наших підприємств і стане окрасою с. Мар’янське, приваблюючи місцевих жителів зробити гарні фото. Чекаємо усіх вас на відкритті нового підприємства, яке відбудеться до15 червня 2020-го», – зазначив керівник компанії «НІБУЛОН».

Зведення річкового перевантажувального термінала у с. Мар’янське здійснюється за підтримки першокласних міжнародних фінансових установ – Європейського банку реконструкції та роз­витку та Європейського інвестиційного банку, загальна вартість інвестицій складе 22 млн дол. США. Підприємство матиме такі характеристики: об’єм зберігання зерна – 75,2 тис. т, добова потужність сушарок становитиме 3,6 тис. т, добова потужність із відвантаження на водний транспорт – 12 тис. т. Загальна потужність комплексу з відвантаження 300 тис. т/рік.

Перевантажувальний термінал філії «Зеленодольська» стане найсучаснішим технологічним об’єктом у регіоні й забезпечить робочими місцями близько 120 людей. Завдяки роботі підприємства місцеві аграрії матимуть змогу скоротити витрати на транспортування вирощеної продукції, громада отримає стабільні фінансові надходження за рахунок сплачених податків, а також соціально відповідального інвестора, який завжди підтримає громаду з питань її розвитку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху