Неякісні послуги у салоні: що робити дніпрянам

Неякісні послуги у салоні: що робити дніпрянам

15 Березня 2020 Новини, Суспільство

Більшість мешканців Дніпра знає, як захистити свої права, якщо довелось зіткнутись із купівлею неякісного товару в супермаркеті чи магазині одягу, але мало хто розуміє, як компенсувати моральні та матеріальні збитки, якщо неякісна послуга надана в перукарні або салоні краси. «Вісті» дізнавались у юриста, що потрібно робити, аби довести провину майстра.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Обов’язкові дії

У разі неякісного надання б’юті-послуг споживач має право на безоплатне усунення та виправлення недоліків, а також на зменшення вартості послуги, яка була надана. Юрис­ти радять обов’язково зафіксувати на фото свій вигляд до відвідування салону краси, особливо, якщо це стосується зачіски. Це допоможе виявити причини й  наслідки заподіяної шкоди. Підійде навіть скріншот-повідомлення, в якому йдеться про запис до майстра. Добре, якщо буде збережено чек про сплату або виписка з банку про перерахунок коштів за надану послугу – це є підтвердженням того, що споживач був у салоні краси.

«В разі отримання неякісної послуги зафіксуйте наявність свідків, які були присутні на той час у салоні, та їхні контактні дані. У випадку, якщо було завдано шкоди здоров’ю, наприклад, після мікроблейдингу брів з’явилися висипання на шкірі, потрібно звернутись до лікаря, аби занотувати причинно-наслідковий зв’язок», – зазначила заступник начальника відділу правопросвітництва та надання безоплатної правової допомоги Дніпровського місцевого центру з надання вторинної правової допомоги Анастасія Юхименко.

Вона порадила: обираючи майстра з тієї чи іншої послуги, звертайте увагу на наявність у нього сертифікатів, які підтверджують кваліфікацію, та не користуйтесь послугами майстрів, що приходять додому, бо в таких випадках довести їхню провину буде значно важче. Кваліфікований «працівник краси» перед початком процедур повинен розпитати відвідувача, чи не має той алергії, цукрового діабету або інших захворювань, бо в деяких випадках косметичні процедури можуть бути протипоказані.

Плата за шкоду

Для отримання матеріального відшкодування потрібно письмово звернутись до адміністрації салону краси із зая­вою про безоплатне усунення недоліків або зниження ціни на послугу. «У письмовій заяві повинні бути висунуті претензії, а салон, зі свого боку, повинен надати письмову відповідь, згідно з якою можна буде відслідкувати, що просив споживач, як відповів надавач послуг і чому вимоги не були задоволені. Якщо послуга справді була надана не­якісно, салон не має права відмовити у задоволенні претензій», – запевняє Анастасія Юхименко. Якщо заяву належно не розглянули і споживач не отримав відшкодування, наступним етапом звернення до Держпродспоживслужби є зая­ва про притягнення до відповідальності салону краси. Якщо і це не допомогло, можна звертатись до суду з позовом про відшкодування морально-матеріальної шкоди. Згідно із законом про захист прав споживачів позивач звільняється від судового збору.

Анастасія Нефретова, фото pixabay

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху