Працюють цілодобово: на якому етапі будівництво траси Дніпро – Решетилівка

Працюють цілодобово: на якому етапі будівництво траси Дніпро – Решетилівка

7 Лютого 2021 Новини, Регіон

Будівництво решетилівської траси Н-31 не припиняється ні на мить. Тривають мостобудівні роботи у Царичанському районі. Зводять переправу та дворівневу розв’язку через канал Дніпро – Донбас. Про це повідомив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

«Решетилівську трасу будують «з нуля». Це амбітний проєкт. Для області – наймасштабніший за останні 30 років», – зазначив очільник області Валентин Резніченко.

Автодорожній міст – завдовжки майже 100 метрів, завширшки понад 27. «Виростає» ударними темпами. Вже стоять опори, зверху – монолітна плита із залізобетону.

Змонтовані усі 42 балки. Це найвідповідальніша частина роботи, каже заступник начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Олександр Коломійцев.

«На трасі цілодобово працюють мостовики. Вдень – півсотні фахівців, вночі – майже 30», – додав Олександр Коломійцев.  

В області вже звели 28 км траси. Залишається побудувати ще 29,5 км. Дорогу укладають від села Лобойківка до межі Дніпропетровської й Полтавської областей.

Водіям більше не доведеться стояти в заторах. Зможуть об’їжджати населені пункти Петриківського й Царичанського районів новим шляхом.

«Часто їжджу Європою. Можу впевнено сказати: ця дорога нічим не поступається за якістю», – оцінив водій з 20-річним стажем Андрій Поліщук. 

Траса Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – один із наймасштабніших об’єктів програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».

На решетилівській трасі зводять міст та дворівневу розв’язку На решетилівській трасі зводять міст та дворівневу розв’язку

Основні бетонні роботи майже завершеніОсновні бетонні роботи майже завершені

У будівництві допомагає важка технікаУ будівництві допомагає важка техніка

Працюють у денну та нічну зміни Працюють у денну та нічну зміни

Монтують балки прогонових будовМонтують балки прогонових будов

Зварювання – чоловіча справа Зварювання – чоловіча справа

Новий стометровий міст «виростає» ударними темпамиНовий стометровий міст «виростає» ударними темпами

Наймасштабніший проєкт за останні 30 роківНаймасштабніший проєкт за останні 30 років

Діставатимемося столиці швидше та безпечніше Діставатимемося столиці швидше та безпечніше

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху