Представників ЗМІ навчали монетизувати роботу та розвивати соціальні мережі

журналісти_Яремче

Представників ЗМІ навчали монетизувати роботу та розвивати соціальні мережі

7 Липня 2023 Новини, Україна

Які бувають способи монетизації, який ефект вони можуть дати та як вдосконалити взаємодію засобів масової інформаціх із читачами в соціальних мережах розповіли журналістам із 10 областей України під час другого етапу Школи ефективних медіа. Захід був організований Українським кризовим медіа-центром в рамках програми USAID DOBRE.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

журналісти_Яремче

ЯК ЗАРОБЛЯТИ

Тренінг проводився в Яремче наприкінці минулого місяця. Участь у ньому взяли майже 50 представників регіональних ЗМІ. Це були журналісти з Дніпропетровської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Чернігівської, Чернівецької, Харківської та Херсонської областей.

журналісти_Яремче

Навчання тривало два дні. Під час першого дня журналістам розповіли про монетизацію локальних медіа, створення рекламних та партнерських проєктів, способи розширення цільової аудиторії та залучення коштів за допомогою спонсорства читачів, крауфандингу та фандрайзингу.

журналісти_Яремче

«Для локальних ЗМІ дуже важлива самореклама, що буде приваблювати читачів. Редактори та журналісти повинні впроваджувати нові фішки та підходи у співпраці з аудиторією. Варто вчитись заробляти донати, створювати мерч, працювати у партнерських матеріалах з рекламодавцями, тощо. Існування незалежної журналістики неможливо без монетизації видання – це основа їх виживання в умовах війни», – зазначила тренерка першого дня, комерційна директорка медіа «Рубрика» Анастасія Куриленко.

журналісти_Яремче

ПРИХИЛЬНІСТЬ АУДИТОРІЇ

Під час другого дня журналістів вчили як залучити нову аудиторію через соціальні мережі, та як спілкування з читачами допоможе монетизувати видання. Про методи просування в соцмережах та інструменти за допомогою яких можна розширити аудиторію розповіла тренерка другого дня, SMM-менеджерка онлайн-медіа рішень «Рубрика» Ірина Шульган.

журналісти_Яремче

«Важливо розуміти специфіку різних соціальних мереж, налагодити співпрацю зі своїми підписниками через кожну з них. Це покращить комунікацію медіа з читачами, а також дозволить побачити які потреби аудиторі ключові. Також важливо відповідати на коментарі, залучати читачів до обговорень, питати думку, влаштовувати дискусії. Нині дуже багато людей віддають перевагу соціальним мережам – шукають новини саме там, а не йдуть на сайти. Тож важливо мати якісний контент та залучати нових підписників на сторіку», – сказала Ірина Шульган.

журналісти_Яремче

Як було зазначено під час тренінгу, секрет фінансової незалежності локальних ЗМІ криється у добре налагодженій співпраці з партнерами, рекламодавцями та вмілій ретрансляції своїй цінності на ринку.

Наталія Ковальчук

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху