
Розміщення реклами товарів у Google Shopping відкриває доступ до величезної міжнародної аудиторії. Сервіс працює більш ніж у 40 країнах світу і підтримує понад 95 мов. За його допомогою бізнес із будь-якої країни може без обмежень рекламувати свої товари в різних регіонах світу та знаходити покупців там, де раніше не було присутності.
Що потрібно для виходу на міжнародний ринок з Google Shopping?
- Зареєструйтеся в Merchant Center. Це безплатний інструмент, що дає змогу керувати інформацією про Ваші товари, яка відображатиметься в рекламі Гугл Шопінг. Вам буде потрібно створити обліковий запис і налаштувати основні параметри, зокрема країну продажу, валюту, способи доставки тощо.
- Бізнес має відповідати нормам законодавства. Під час міжнародної торгівлі важливо переконатися, що Ваші товари та бізнес-процеси відповідають законодавчим вимогам країн, де Ви плануєте продажі. Це стосується обов’язкової сертифікації продукції, обмежень щодо ввезення/вивезення, правил повернення, обробки персональних даних покупців тощо.
- На сайті має бути підтримка локальних способів оплати й доставки. Наприклад, у США популярна оплата кредитними картами, в Європі — банківський переказ, в Азії — електронні гаманці. Оптимально передбачити на сайті кілька поширених для конкретного ринку способів.
- Ціни на Ваші товари мають бути вказані в локальній валюті цільової країни. Це не тільки спростить сприйняття інформації покупцями, а й виступає вимогою сервісу.
- Потрібно забезпечити багатомовну службу підтримки. Покупці з різних країн можуть звертатися до Вас за консультацією або з питаннями щодо замовлень. Щоб забезпечити якісний клієнтський сервіс, бажано передбачити підтримку відповідними мовами — через чат на сайті, електронну пошту, месенджери або кол-центр.
Якщо у Вас виникли проблеми з базовим налаштуванням Google Shopping, можете ознайомитися з детальним керівництвом за посиланням https://adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-shopping/.
Як налаштувати рекламний сервіс Гугл Шопінг для різних країн?
Перший крок — вирішити, на які міжнародні ринки Ви хочете вийти з урахуванням специфіки своїх товарів, логістичних і законодавчих обмежень. Доцільно почати з кількох країн і поступово масштабувати географію. За даними Google, до топ-5 країн за обсягом продажів через Shopping входять США, Велика Британія, Німеччина, Франція та Японія.
Для кожної країни необхідно створити окремий акаунт Merchant Center, вказавши відповідну локацію та мову. Це дасть змогу надавати персоналізовану інформацію для кожного ринку й уникнути змішування різних кампаній. Єдиний акаунт допустимий, тільки якщо сайт має мовні версії для різних країн.
Для всіх країн потрібен свій унікальний фід із локалізованою інформацією про товари. Атрибути (колір, розмір тощо) мають бути відповідною мовою. Валюту цін необхідно привести у відповідність до місцевої. Посилання мають вести на сторінки товарів, адаптовані під конкретну країну.
Сторінки товарів на Вашому сайті, на які ведуть оголошення Shopping, мають бути повністю локалізовані під кожен ринок. Крім перекладу, це охоплює адаптацію дизайну, елементів юзабіліті, валюти цін, способів оплати та доставки під місцеві уподобання.
Крім того, щоб оцінювати ефективність міжнародних кампаній, важливо коректно налаштувати відстеження конверсій та інших цільових дій для кожної країни. У Google Analytics створіть окремі подання з фільтрами за країнами.