
Сервіс без черг: мешканці області переходять в «особистий кабінет»
15 Липня 2025 Новини, Новини компанійМешканці Дніпропетровської області активно переходять на зручні цифрові сервіси. Понад 93 тисячі споживачів природного газу вже зареєструвалися в особистому кабінеті «Газмережі» на сайті my.grmu.com.ua та щодня користуються його перевагами.
Для клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» сервіс працює цілодобово 24/7. Особистий кабінет дає змогу дистанційно вирішувати більшість питань, пов’язаних із розподілом природного газу, без візитів до офісу.
🔧 Можливості особистого кабінету:
-
швидка передача показань лічильника;
-
завантаження квитанцій за поточні та попередні періоди;
-
перегляд історії розрахунків;
-
перевірка ЕІС-коду;
-
оплата послуг розподілу газу через Google Pay або Apple Pay;
-
ведення кількох особових рахунків в одному кабінеті;
-
перегляд дати планової повірки лічильника.
Щоб приєднатися до сервісу, необхідно:
-
Перейти за посиланням https://my.grmu.com.ua/register і вибрати «Дніпропетровська філія»;
-
Ввести номер особового рахунку (починається з 0320) та перші три літери прізвища;
-
Вказати свій e-mail та підтвердити реєстрацію;
-
Сформувати пароль для входу.
У «Газмережі» наголошують: електронний сервіс дозволяє зекономити час і вирішити побутові питання з будь-якого місця, де є доступ до інтернету.