Шахтарі ДТЕК посилюють знання з охорони життя та безпечної праці

Спеціалісти ШУ Павлоградське діляться досвідом з колегами

Шахтарі ДТЕК посилюють знання з охорони життя та безпечної праці

31 Січня 2020 Новини, Регіон

На шахті Тернівська ДТЕК Павлоградвугілля провели практичний семінар на тему дотримання правил експлуатації транспортного ланцюжка. Основна мета – посилити практичні знання шахтарів з правильного та безпечного використання шахтного транспорту. Адже безпечна робота – одне з найважливіших завдань вугільних підприємств ДТЕК.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

«Школа передового досвіду» започаткована декілька років тому. Колеги збираються на одному з вугільних підприємств ДТЕК та розглядають на конкретному прикладі, як можна покращити робочі процеси. Головним чином увагу приділяють питанням охорони праці та безпечної роботи людей на механізмах. Цього разу, співробітники шахтоуправління ДТЕК Павлоградське, демонстрували, як можна покращити роботу конвеєру.

Гірничі інженери шахт Павлограду та Добропілля у шахті

«Порушення техніки безпеки, на жаль, трапляються часто. І, в більшості своїй, на конвеєрному, канатному та колісному транспорті. Тому, після розслідування таких порушень, нами розробляються технічні заходи, вводяться ноу-хау, які не передбачені інструкцією по експлуатації та дозволяють зберегти життя та здоров’я робітників. «Школу» ми проводимо, щоб ділиться таким досвідом поліпшень та постійно його розширювати», – каже Вадим Берло, заступник керівника департаменту з охорони праці та промислової безпеки ДТЕК Енерго.

Школа передового досвіду на ш. Тернівська. Обговорення презентації

Цього разу фахівці Павлоградського шахтоуправління продемонстрували вдосконалення для стрічкового конвеєру на 405-му збірному штреці. Його модернізували так, щоб можна було транспортувати людей по верхній стрічці та вдосконалили мобільний пересип, аби полегшити погрузку гірської маси з лави. А ще встановили:

  • потужну світлозвукову систему сповіщення запуску перевантажувача транспортного конвеєра, яка в умовах шахти, дозволить виключити можливість не почути попереджувальний сигнал запуску ПТК
  • ІК датчик – останній рубіж захисту, блокуючий роботу стрічкового конвеєра за станцією сходу, в разі виявлення людини в зоні дії датчика.

«Перевага оновленого мобільного пересипу перш за все в тому, що для роботи тепер буде задіяна менша кількість людей. Простіше переїжджати по штрекам та й вугілля йде сухе. Ну і витрат на нього мало. Плюс, комфортно працювати, все чутно і набагато менше пилу. А ще він став завдяки цьому більш безпечним в роботі», – розповідає Артем Аносов, бригадир ГРОЗ другої видобувної дільниці ШУ Павлоградське.

Так, фахівці вугільних підприємств постійно шукають і знаходять способи рішення щодо покращення безпечної роботи людей на виробництві. А такі заходи, як «Школа передового досвіду», допомагають їм не тільки використовувати нововведення на практиці, а й значно збільшують шанси для збереження людського життя та здоров’я.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху