Що робити у разі несправності газового котла: пояснення від «Газмережі»

Що робити у разі несправності газового котла: пояснення від «Газмережі»

13 Листопада 2025 Новини, Новини компаній

У холодний сезон газові котли працюють із максимальним навантаженням, тому навіть незначна несправність може становити загрозу безпеці. Фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» нагадують: регулярне технічне обслуговування допомагає уникнути аварійних ситуацій і забезпечує стабільну роботу опалювальної системи.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Ознаки можливої несправності газового котла:

  • нерівномірний нагрів води;

  • сторонні шуми під час роботи;

  • порушення циркуляції теплоносія;

  • поява запаху газу;

  • скидання надлишкового тиску води.

Якщо споживач помітив такі симптоми, потрібно негайно звернутися до спеціалістів. Для виклику майстра варто зв’язатися з відділом технічного обслуговування або відвідати найближчий Центр обслуговування клієнтів. Адреси центрів можна дізнатися на офіційній сторінці компанії у Facebook — facebook.com/dnp.naftogaz/grid.

Вартість технічного обслуговування починається від 900 гривень і залежить від кількості приладів, довжини внутрішніх газопроводів та інших факторів.

У «Газмережі» наголошують: регулярні перевірки обладнання — запорука безпеки та довговічності системи опалення. Своєчасне технічне обслуговування допомагає уникнути поломок і гарантує спокійну зиму без ризиків.

Дніпропетровська філія «Газмережі»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху