Мініроботів, що виконують завдання, рухаються за певною траєкторією, реагують на перепони та навіть танцюють, презентували учні 11-х українських шкіл та ліцеїв із сіл та невеликих містечок. Участь у загальноукраїнській онлайн – презентації взяли навчальні заклади, де віднедавна з’явилися свої науково-інженерні майстерні або STEM-лабораторії.
Дніпропетровщину представляли учні та вчителі 5-6 класів із ліцеїв у селі Солоне та міста Підгородне.
Команда «Робо-Імпульси» Солонянського ліцею створила прибиральну машину. Діти кажуть — тепер вулиці їхнього селища будуть чистими, а також діляться деякими технічними секретами — для створення такої машини використали датчики відстані, руху та мотор.
А «Божевільні генії» з ліцею №3 Підгородненської міської ради розробили одразу двох роботів, яких назвали Dancers. Ці роботи вміють не просто танцювати, а синхронно рухатись у парі в такт музиці завдяки датчикам відстані, кольору та гіроскопічному датчику.
Облаштувати сучасні комп’ютерні класи для навчання дітей обидва ліцеї змогли завдяки перемозі у конкурсі «Назад у майбутнє: моя школа у 2033 році», який організували швейцарсько-українська Програма EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, а також IT-компанією EPAM Ukraine.
У STEM-лабораторіях є власна метеостанція, інтерактивна панель, цифрові мікроскопи, набори роботизованих конструкторів, 3D-принтери, цифрові лабораторії для фізики й біології.
Загалом необхідне обладнання отримала 21 школа у селах та невеликих містах 5 областей України. 11 шкіл мають розширені комплекти обладнання, 10 шкіл забезпечені 3D-принтерами, матеріалами для друку та всім необхідним для створення роботизованих моделей.
Наприкінці минулого року шкільні вчителі пройшли спеціальне навчання для роботи з 3D-принтерами та датчиками, а також з обладнанням для створення роботів.
Потім сформували тематичні гуртки. Тож діти, які донедавна ще не знали про програмування, моделювання та робототехніку, тепер демонструють власні винаходи.
Нині під час занять діти знайомляться з мовою програмування С++, розбирають, як читати код та модифікувати його за допомогою чату GPT.
3D-принтери, EPAM Ukraine, STEM-лабораторії, Днепр сейчас, Програма EGAP, Підгородне, Украина сегодня, конкурс "Назад у майбутнє: моя школа у 2033 році", ліцеї, метеостанції, мініроботи, містечка, науково-інженерні майстерні, новини, новини Підгородне, новости Днепра, новости Украины, новости области, освіта, програмування, роботизовані конструктори, робототехніка, села, українські школи, учні, цифрові мікроскопи, інновації, інтерактивні панелі