Розпродаж – слово яке викликає неймовірне відчуття радості та приємного хвилювання. Проте зазвичай все це супроводжується великими чергами та навіть бійками за одяг, адже у звичайних магазинах знижки – річ сезонна й короткотривала.
Людям, які більше цінують свій стиль та якість речей, варто звернути увагу на дисконт-центри, стоки та аутлети. Вони пропонують речі за низькими цінами протягом всього року. Детальніше про них можна дізнатися за посиланням https://npshopping.com/ru/blog/outlet й обрати саме те, що вам потрібно. Та чи є різниця між цими поняттями?
Дисконт-центр
Дисконти виникли та набули популярності у 50-х роках минулого століття у Західній Німеччині. Зазвичай там можна було знайти залишки колекцій з прилавків магазинів однієї мережі, а розташовувалися вони на справжніх складах.
В такому магазині протягом року можна придбати абсолютно різні речі з минулих колекцій, або навіть одяг з демонстраційних показів. Восени туди відправляють весняно-літню колекцію, а навесні – осінньо-зимову. Дисконт-центри найбільш поширені у Європі, а ось в Америці такий магазинчик знайти не вдасться. Там їх аналогом вважається аутлет.
Речі люксових брендів у дисконтах зазвичай продаються зі знижками у 30-50 %, а ціни виробів мас-маркету можуть знизитися на цілих 70 %!
Також у дисконтах часто можна знайти браковані та пошкоджені речі з нових колекцій. Наприклад, речі з пошкодженими швами та плямами косметики можна придбати з хорошою знижкою у 30 %.
Сток
Назва цього магазину походить від американського слова “stock”, що у перекладі означає “товари на складі”. Тобто у ці магазини потрапляє одяг та взуття прямісінько зі складу. У стоках можна знайти:
- Нові речі з браком.
- Не актуальні речі, котрі не потрапили на прилавки магазинів.
- Надлишкові колекції. Трапляються ситуації, коли виробник створює занадто велику кількість товару й не може реалізувати її у повному обсязі.
- Зіпсовані речі з магазинів.
У стоках можуть продаватися речі з різноманітним рівнем якості. В Америці аналогом стоків можна назвати магазини Warehouse. А найвідоміший онлайн-магазин такого формату – 6pm.
Аутлет
Аутлети – це цілі торгові центри, або інтернет-магазини які збирають в собі речі різних брендів за низькими цінами. За специфікою роботи аутлет дуже схожий на дисконт, проте ця назва більш поширена в Америці.
На початку своєї історії аутлети зазвичай розташовувались на першому поверсі фабричних приміщень та пропонували товари лише одного бренду. Зараз в Америці та Європі існують як монобрендові, так і мультибрендові аутлети й співпрацюють вони здебільшого саме з виробником. Товари з магазинів туди не потрапляють.
Магазини з найдемократичнішими цінами знаходяться саме в Америці, тому доволі розумно купувати речі зі знижками в онлайн-аутлетах та стоках.
Доставка
З доставкою вам може допомогти форвардинговий сервіс NP Shopping.У особистому кабінеті на сайті сервісу NP Shopping користувач може знайти адресу складу партнерів Нової пошти Глобал, яку необхідно ввести як адресу доставки при здійсненні замовлення в інтернет-магазині. Також там можна відстежити свою посилку за допомогою трек-номеру. Міжнародна доставка триває від 8 робочих днів, а забрати посилку можна будь-яким зручним способом: у поштоматі, відділенні, чи кур’єром “Нової пошти”.
Також на сайті можна розрахувати вартість доставки та суму митних платежів, якщо сума замовлення перевищуватиме 100 євро.