ТОП-5 питань до електропостачальника: що найбільше хвилює жителів Дніпропетровщини
1 Травня 2020 Новини, Новини компанійЗ початку карантину контакт-центр електропостачальника YASNO опрацював 183 тис. телефонних і електронних звернень. Серед них – консультації жителів області, а також юридичних клієнтів, які тепер подають звіти про використану електроенергію в електронному вигляді.
93% звернень контакт-центр опрацював телефоном. Найчастіше мешканці Дніпропетровщини звертались, щоб:
- передати показання лічильника;
- уточнити інформацію про нарахування;
- дізнатись способи онлайн-оплати за електроенергію;
- дізнатись про реєстрацію в Особистому кабінеті;
- підібрати енергоефективні продукти.
Більше половини клієнтів вирішили свої питання через IVR – інтерактивний голосовий помічник. Ті ж, хто потребував особистої консультації, отримали її від операторів контакт-центру, які приймають дзвінки за номером (056/067/050) 770-11-55 без вихідних з 8:00 до 20:00.
13 тис звернень надійшли електронною поштою, через форму зворотного зв’язку на сайті YASNO, в особистих повідомленнях на Facebook-сторінці та в Особистому кабінеті. За день один оператор опрацьовує близько 70 електронних звернень.
«В період карантину, коли енергоофіси перейшли на дистанційне обслуговування, одним із ключових завдань для YASNO є доступність наших сервісів для клієнтів, щоб консультування було оперативним та якісним. Для цього введені додаткові електронні адреси й номери телефонів для кожного енергоофісу. Півтора місяці робот в нових умовах показали – навантаження на контакт-центр суттєво не збільшилося. Прагнемо, щоб жителям Дніпропетровщини було все ясно в питаннях електропостачання», — сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.
Нагадаємо, YASNO постійно вдосконалює онлайн-сервіси для зручності клієнтів, що особливо актуально під час карантину. Відтепер передати показання лічильника й дізнатися про можливості для економії електроенергії з енергоефективними наборами можна й у Viber.