У листопаді 2019 року на «гарячу лінію» голови Дніпропетровської ОДА надійшло понад 5 тис звернень від мешканців області. Найчастіше людей турбували проблеми виплати субсидій, опалення в оселях, надання інших комунальних послуг. Всі звернення були вчасно розглянуті. Відповіді надані у визначений термін. Про це розповіли у Дніпропетровському обласному контактному центрі.
Читайте також: Транспортна проблема: чи почує влада мешканців Підгородного?
«До очільника області звертаються у різний спосіб. Наприклад, можна записатися на особистий прийом або зателефонувати на «гарячу лінію» обласного чи урядового контакт-центрів. Скарги, клопотання чи пропозиції зручно оформити і на нашому веб-сайті. Для колективних звернень існує веб-портал», – зазначила директорка Дніпропетровського обласного контактному центру Валентина Богатинська.
Більше половини звернень на «гарячу лінію» у листопаді стосувалися роботи комунальників. Також мешканців цікавили питання благоустрою вулиць, роботи соцслужб, медзакладів, транспорту, діяльності окремих посадових осіб.
Телефон «гарячої лінії» обласного контакт-центру – 0 800 505 600, урядового – 1545.
«До нашого контакт-центру передають і звернення, що надходять стосовно проблем в області на урядову «гарячу лінію». Так, у листопаді було майже 8 тис таких дзвінків, – додала Валентина Богатинська. – Після обробки звернення передаємо службам, до компетенції яких належить вирішення того чи іншого питання. За законом, максимальний строк надання відповіді – до 30 діб. Та зазвичай надаємо її протягом 7-14 днів».
За результатами моніторингу, більше половини порушених питань вирішуються позитивно. Ще у третині випадків за проханням заявників надаються роз’яснення.
Загалом із початку 2019 року надійшло більш ніж 120 тис звернень до голови Дніпропетровської ОДА.
Читайте також: У Дніпропетровській ОДА працюють над проєктом нового водогону для Черкаського та Гвардійського