Які питання з електропостачання можна вирішити дистанційно?

Які питання з електропостачання можна вирішити дистанційно?

14 Жовтня 2020 Новини, Регіон

Із 5 жовтня м. Дніпро знаходиться у «помаранчевій» карантинній зоні. Електропостачальник YASNO піклується про здоров’я та безпеку своїх клієнтів, тому у період карантину рекомендує користуватися зручними онлайн-сервісами. Дистанційно можна вирішити більшість питань з енергопостачання: передати показання лічильника, сплатити за світло, обрати енергоефективні продукти, що дозволяють заощаджувати, отримати консультацію тощо.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Розрахуватися за електроенергію мешканці Дніпропетровщини можуть за декілька хвилин через:

Постачальник нагадує: сплачувати за електроенергію потрібно щомісяця до 20 числа.

Передавати показання лічильника також зручно та просто через Особистий кабінет та чат-бота у Viber. Зробити це можна також:

На сайті YASNO можна обрати розумні прилади, що створять комфорт в оселі та зменшать витрати на електроенергію:

  • ультратонкі керамічні електронагрівальні панелі – безшумні та економічні;
  • бойлери, оснащені функціями швидкого нагріву, заощадження електроенергії та можливістю управління через Wi-Fi;
  • кондиціонери з інверторним компресором та повітроводом із дистанційним налаштуванням потоків.

Не виходячи з дому можна замовити й енергоефективні товари та послуги:

  • приватну сонячну електростанцію зі встановленням «під ключ». Надлишок виробленої електроенергії можна продавати у мережу за «зеленим» тарифом, встановленим державою;
  • систему зберігання електроенергії – пристрій, що дозволяє накопичувати електроенергію для потреб всього будинку;
  • енергоефективний набір Розумний Watt, до складу якого входять двозонний лічильник, з яким спожита з 23:00 до 7:00 електроенергія коштує вдвічі дешевше, а також LED-лампи та розумна розетка;
  • домашню зарядну станцію для електромобіля – безпечне та якісне рішення «під ключ».

«У період карантину зручні онлайн-сервіси зберігають спокій та здоров’я, адже дозволяють вирішити усі питання за кілька хвилин у себе вдома. Постачальник YASNO закликає своїх клієнтів допомогти рідним та близьким старшого віку у переході на дистанційні способи зв’язку. Сервіси YASNO прості в користуванні та охоплюють всі питання, які можуть виникнути у споживачів електроенергії. Ми робимо все для якісного обслуговування клієнтів», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху