Міністерство у справах ветеранів України запустило е-Карту вакансій державної служби та органів місцевого самоврядування для ветеранів та ветеранок.
Про це повідомляє Мінветеранів.
Цей новий сервіс доступний на веб-платформі та є візуалізацією інформації про вакансії державних органів, органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій по всій Україні.
Мета — полегшити ветеранам та ветеранкам війни процес пошуку роботи та сприяти їхньому працевлаштуванню на державну службу. Користувачі можуть обрати для себе вакансії у різних регіонах країни, а також отримати детальну інформацію про функціональні обов’язки, вимоги до кандидатів, рівень заробітної плати та контакти для зворотного зв’язку, перейшовши до вкладки “Таблиця”.
“Наша стратегія — заохочувати ветеранів і ветеранок до працевлаштування на державну службу. Наприклад, в Мінветеранів вже понад 17% штату – це ветерани і ветеранки, члени їхніх родин і сімей загиблих, діючих військовослужбовців, колишні військовополонені. Держслужба дає перспективи, як і що треба змінити в системі, ветеранській політиці, щоб ці перетворення були відчутні та ефективні”, – наголошує в.о. Міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун.
За словами Олександра Порхуна, е-Карта вакансій держслужби — лише перший етап в системі працевлаштування. Протягом найближчих декількох місяців Мінветеранів запустить додатковий цифровий продукт з пошуку робочих місць у бізнесі.
Він також додав, що Мінветеранів спільно з robota.ua та work.ua вже реалізовують спільні проєкти з професійної адаптації та працевлаштування.
Завдяки повноцінному запуску ресурсу із пошуку роботи від Мінветеранів буде максимально розширена пропозиція для ветеранської спільноти на ринку праці.
У Міністерстві поінформували, що на момент запуску на е-Карті розміщено 170 вакансій, з них 92 – на державній службі, 37 — в органах місцевого самоврядування, 41 – у військових адміністраціях.
Вакансії оновлюються в реальному часі, щоденно, забезпечуючи актуальність інформації.
фото з відкритих джерел