У Дніпрі з 26 березня громадським транспортом можуть користуватися лише працівники критичної інфраструктури. До них належать медики, поліцейські, рятувальники, робітники аптек, хлібзаводів, комунальних підприємств тощо. Проїзд безкоштовний, але за спецквитками.
Працівники окремих структур зможуть пересуватися цим транспортом за наявності службового посвідчення. Про це повідомив спеціаліст відділу департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Іван Васючков.
«Поки триває процес видачі спецквитків, працівники критичної інфраструктури можуть користуватися спецрейсами за довідкою з місця роботи. Але вже з понеділка їздити без спеціального квитка буде неможливо. Також обов’язково мати засоби індивідуального захисту – рукавички та маски», – зазначив Іван Васючков.
Крім цього, спеціаліст додав: обмеження у 10 осіб на цей час у громадському транспорті не діятиме. Проте у департаменті транспорту та транспортної інфраструктури очікують, що салони автобусів, трамваїв і тролейбусів будуть заповнені на 40–50 %.
«У постанові Кабміну № 211 від 11 березня йдеться про обмеження до 10 осіб у громадському транспорті у звичайному режимі руху. У зв’язку із тим, що у Дніпрі впроваджуються спецрейси для працівників лише критичної інфраструктури, постанова на них не поширюється. Зараз співробітники нашого департаменту моніторять ситуацію із рухом спецрейсів, переповнень немає, але є проблемні місця, туди ми додатково залучатимемо транспорт», – зазначив представник мерії.
Нагадаємо, щоб отримати спеціальний квиток співробітника критичної інфраструктури, необхідно написати заяву з описом діяльності компанії на ім’я голови міської комісії з питань ТЕБНС Михайла Лисенка та додати список співробітників із зазначенням їхніх посад. Також заяву можна відправити на електронну пошту: admintrans@dmr.dp.ua. Придбати будь-де квитки не можна! Їх видає комісія з питань ТЕБНС лише працівникам критичної інфраструктури. Усі перепустки пронумеровані і фіксуються за конкретною особою.
Зі схемами роботи спецрейсів можна ознайомитися на сайті міської ради.
Фото: з відкритих джерел