За два місяці карантину оператор системи розподілу ДТЕК Дніпровські електромережі ліквідував 4,5 тисячі аварій та повернув світло у домівки 300 тисяч клієнтів області.
«ДТЕК Дніпровські електромережі діє в інтересах суспільства та всіх жителів області. Ми оновлюємо мережі і енергетичну інфраструктуру, у режимі 24х7 реагуємо на заявки клієнтів, для того щоб в оселях людей завжди було світло і комфорт. Всі ці два місці ми продовжували працювати. За цей непростий час фахівці обробили 208 тисяч заявок клієнтів та оперативно ліквідували понад 4,5 тисячі аварій», — зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
За останні 2 місяці клієнти звернулися в компанію через дистанційні сервіси понад 200 тисячі разів, з них 188 тисяч – по телефону. Крім того, ми отримали 6 тисяч листів на електронну пошту, а через сторінку у Facebook до нас звернулися 10 тисяч раз. А ще опрацювали 4 тисячі дистанційних заявок, що були подані через сайт компанії, в особистому кабінеті та месенджерах.
Як повідомлялося раніше, фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі не зупиняли планові та аварійно-відновлювальні роботи на час карантину. Всі роботи виконувалися в суворій відповідності до карантинних заходів.
Наразі адміністративний персонал переважно продовжує працювати на дистанційному режимі. Виробничий персонал, робота якого вимагає постійного перебування на робочому місці для забезпечення безперервного електропостачання, має всі необхідні засоби захисту: антисептики, маски, дезінфектори. Для співробітників організовано транспортування на робочі місця без використання громадського транспорту. Всі ці заходи дозволили без збоїв в роботі відпрацювати перші складні карантинні місяці.