5 простих дистанційних сервісів ДТЕК Дніпровські електромережі для передачі показів електролічильника

5 простих дистанційних сервісів ДТЕК Дніпровські електромережі для передачі показів електролічильника

2 Червня 2020 Новини, Новини компаній

ДТЕК Дніпровські електромережі нагадує своїм клієнтам про необхідність з 1 по 4 число кожного місяця передавати енергетикам покази електроспоживання. Зробити це можна за допомогою зручних дистанційних сервісів. Всі вони доступні в цілодобовому режимі.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

У Дніпропетровській області розпочався другий етап пом’якшення карантину, проте центри обслуговування клієнтів поки що залишаються закритими для очного прийому. Між тим, ДТЕК як відповідальна та надійна компанія,  що піклується про здоров’я своїх клієнтів і працівників, забезпечила споживачам можливість швидко та зручно передати покази електролічильника. Завдяки дистанційним сервісам зробити це можна не виходячи з дому. Для цього є 5 простих способів:

  1. Особистий кабінет клієнта,
  2. Електронна пошта dnoe-callcenter@dtek.com;
  3. Офіційна сторінка в Facebook;
  4. Телефони кол-центру +38 (056/066/067) 790-99-00 та його Viber-чати (066/067) 790-99-00.
  5. Передати покази також можна без з’єднання з оператором, у автоматичному телефонному режимі. Для цього необхідно зателефонувати до кол-центру,  натиснути  кнопку «5» IVR-меню та обрати підпункт «1» –  «автоматична передача показів». Після чого за допомогою голосових підказок обрати свій адрес та ввести актуальні покази електролічильника.

Важливо: покази необхідно передавати до 4 числа кожного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти не передають покази лічильників, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

ДТЕК Дніпровські електромережі діє в інтересах України, поділяє цінності суспільства й розуміє, що наявність постійного та безперебійного електропостачання – запорука безпеки та комфорту жителів області. За  останні два місяці компанія опрацювала через дистанційні сервіси 208 тисяч звернень клієнтів. З них 188 тисяч — отримали телефоном, 6 тисяч – на електронну пошту, а через сторінку у Facebook до нас звернулися 10 тисяч разів. А ще спеціалісти ДТЕК Дніпровські електромережі опрацювали 4 тисячі дистанційних заявок, що були подані через сайт компанії, в особистому кабінеті та месенджерах.

фото: з відкритих джерел

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху