YASNO за рік роботи на ринку підвищив якість обслуговування клієнтів, впровадив нові сервіси, запропонував нові продукти і послуги в сфері постачання електроенергії, енергоефективності, електромобільності, а також почав поставляти газ.
Офіційна презентація роздрібного бренду YASNO відбулася 7 листопада 2019 року. Енергетичні послуги під цією назвою отримують 3,5 млн клієнтів у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях. Метою створення нового бренду стало підвищення якості комунальних та енергетичних послуг для українців, впровадження інноваційних технологій обслуговування, нових продуктів і послуг, які допомагають зменшувати витрати на енергоресурси і покращувати екологію.
«Як ми і обіцяли нашим клієнтам рік тому, ми впровадили нові цифрові сервіси: Особистий кабінет, а також чат-бот в месенджері Viber, у якого вже понад 100 тисяч користувачів. Цифровізація сервісів дозволила поліпшити роботу контакт-центру і скоротити час дозвону оператору менше, ніж до 3 хвилин. При цьому ми використовуємо цифрових роботів та інтерактивні меню, якими щомісяця користуються 50 тисяч клієнтів для дистанційного отримання послуг та економії часу.
Для підвищення комфорту і швидкості очного обслуговування клієнтів, ми розвиваємо мережу енергоофісів, яка налічує вже 67 приміщень не тільки в Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях, але також у Харкові, Запоріжжі та Черкасах.
«У енергоофісах, а також на сайті YASNO і в Viber-боті клієнти можуть замовити додаткові продукти і послуги: енергоефективні набори з двозонними лічильниками, розумне освітлення, сонячні панелі, системи зберігання енергії, кліматичну техніку (електричні водонагрівачі, кондиціонери, керамічні обігрівачі). Бізнес-клієнти можуть придбати в YASNO ще й природний газ», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.
Приєднавшись до міжнародної ініціативи європейської асоціації Eurelectric «Бути рушійною силою змін: 15 зобов’язань перед споживачами», YASNO продовжує підтримувати поширення технологій відновлювальних джерел енергії, фінансує і впроваджує енергоефективні проекти на умовах енергосервісу у промисловій та бюджетній сфері, надає послуги енергоаудиту та енергоменеджменту, а також популяризує культуру енергозбереження серед своїх клієнтів.
«Минулий рік був складним не тільки для нас, але й для наших клієнтів, оскільки всі зіткнулися з наслідками пандемії Covid-19. Ми спробували зробити все можливе, щоб наші клієнти продовжували отримувати якісне обслуговування, могли це робити дистанційно і безпечно. Більше 75% клієнтів зараз користуються онлайн-сервісами YASNO.
Енергоефективні продукти, які ми пропонуємо, дозволяють знижувати викиди більш ніж на 100 тис. тонн СО2 на рік, а також зменшувати витрати на енергоресурси, перебуваючи вдома, підвищувати конкурентоспроможність української промисловості і створювати більш здорове середовище у 28 бюджетних установах в 5 регіонах України – у дитячих садах, школах, лікарнях і поліклініках. А електромобілісти можуть за 15-20 хвилин зарядити батарею свого електрокара на 27 швидких зарядних станціях 50 кВт YASNO E-mobility в 9 регіонах і на трасах між великими містами.
Хочу висловити вдячність за цей рік всім нашим клієнтам, партнерам і співробітникам, разом з якими ми працюємо для кращого енергетичного майбутнього України», – сказав Юрій Федько.