Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

2 Липня 2021 Авто, Новини

Прийняті напередодні Верховною Радою і Президентом Володимиром Зеленським рішення дозволять раз і назавжди вирішити проблему з перевантаженим транспортом, який довгий час руйнував дороги України.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Йдеться про закон про автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових параметрів, який Зеленський підписав 28 червня, і про законопроєкт «Про внесення змін до Кодексу України про адмінправопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», який парламент ухвалив у другому читанні 29 червня.

Про це написав у Facebook глава Інституту публічної політики та консалтингу Сергій Биков.

«Таким чином на українських дорогах вперше з часів Незалежності почнеться автоматична фіксація і нарахування штрафів за перевантажені вантажівки», – розповів він.

Експерт наголошує, що за порушення передбачені такі штрафи:

– за перевезення вантажів без необхідних документів – 17 000 грн, для міжнародних перевезень – 34 000 грн;

– за перевищення габаритно-вагових нормативів – штраф від 8 500 грн до 51 000 грн;

– за відмову від габаритно-вагового контролю або відмова від зупинки на вимогу – 51 000 грн.

«Рішення назріло давно. Зі стартом в 2020 році програми президента Зеленського «Велике будівництво» держава вкладає величезні кошти платників податків в розвиток українських доріг. Це обличчя нашої країни, безпека для людей і шлях для інвестицій. Розбивати це обличчя хамством перевізників – просто нечесно щодо 40 мільйонів українців», – зазначив експерт.

Биков нагадав, що зі стартом президентської програми також почалася установка систем «Зважування в русі» – WIM.

«З WIMом не домовишся, йому на лапу не покладеш, проїхав по трасі перевантаженим – автоматично чекай штрафу з декількома нулями. За останні півтора року на дорогах встановлено 48 майданчиків Weigh-in-Motion, далі буде ще», – наголосив він.

Експерт також додав, що таким чином «Велике будівництво» стало підставою для цілої низки змін. «Тому що хороші дороги – це не просто рівний асфальт. Це показник поваги до законів і до людей, які живуть в цій країні», – констатував Биков.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2021 році в рамках «Великого будівництва» в Україні буде побудовано і відремонтовано 6500 км доріг і 150 мостів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху