У листопаді жителі Підгородного вперше отримають платіжки за електроенергію від YASNO. Саме під таким ім’ям тепер працює постачальник електроенергії «Дніпровські енергетичні послуги».
Зовнішньо платіжки оновились – стали кольоровими та більш інформативними. При цьому реквізити для сплати рахунків та тарифи не змінились.
Платіжка за електроенергію, як і раніше, містить:
- реквізити постачальника, за якими необхідно сплачувати за електроенергію;
- форму для внесення актуальних показань лічильника;
- інформацію про клієнта, діючий тариф, обсяг споживання у розрахунковому періоді та останні фактичні показання лічильника;
- розшифровку суми до сплати: наявність заборгованості або переплати (сальдо), нарахування та оплати у розрахунковому періоді, а також очікуване споживання у наступному місяці;
- додаткову інформацію.
«Ми розвиваємо дистанційне обслуговування, щоб клієнтам YASNO було з нами зручно. Вже 387 тис. жителів Дніпропетровщини відмовились від паперових платіжок і обрали легкий спосіб передавати показання лічильника та сплачувати за електроенергію онлайн без черг та комісії в Особистому кабінеті на сайті dp.yasno.com.ua. Обираючи онлайн-сервіси, жителі Дніпропетровщини не лише економлять свій час, а й дбають про довкілля, адже допомагають зберегти 45 дерев щомісяця», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.
Читайте також: Електроенергію жителям Підгородного тепер постачає YASNO
Дистанційно звернутися до електропостачальника можна за новою електронною адресою dp@yasno.com.ua або через сторінку у Facebook. Також отримати консультацію та передати показання лічильника можна через контакт-центр за звичними телефонами: (056/067/050) 770-11-55.
Нагадуємо також, що з 1 жовтня 2019 в Україні стартувала монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. З питань отримання пільг необхідно звертатися до районних органів соціального захисту населення.