Постачальник електроенергії «Дніпровські енергетичні послуги» тепер працює під новим іменем YASNO. Жителі Дніпропетровщини та 40 тисяч юридичних клієнтів отримуватимуть європейський сервіс з електропостачання, енергоефективності та енергомобільності від YASNO.
«Ми прагнемо, щоб у наших клієнтів була цілковита ясність в усіх питаннях електропостачання. Зі зміною назви ми переходимо на новий етап у підвищенні якості обслуговування. YASNO – це коли все зрозуміло, доступно та комфортно. Саме такими ми робимо наші сервіси, розвиваючи дистанційне обслуговування. Ми допомагаємо клієнтам зменшити витрати на електроенергію та підвищити комфорт за допомогою енергоефективних приладів», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.
Оновлення у роботі електропостачальника пов’язані з покращенням рівня обслуговування. При цьому клієнтам не потрібно переоформлювати документи. Реквізити для сплати рахунків за електроенергію та тарифи залишаються без змін.
Клієнтам варто звернути увагу на такі оновлення:
- Починаючи з листопада платіжки за електроенергію надходитимуть від імені YASNO. В них, як і раніше, будуть зазначені діючі реквізити постачальника;
- Особистий кабінет буде розміщено на сайті yasno.com.ua. Якщо клієнт за звичкою буде вводити попередню адресу dnep.com.ua, він автоматично потраплятиме на новий сайт;
- Звернутися онлайн до контакт-центру можна за новою електронною адресою dp@yasno.com.ua або через сторінку у Facebook. Зателефонувати до контакт-центру можна за звичними телефонами: (056/067/050) 770-11-55;
- Центри обслуговування клієнтів будуть оновлені, відремонтовані та перетворяться на енергоофіси YASNO. Це будуть світлі та сучасні приміщення з комфортними умовами, системою електронної черги та терміналами самообслуговування.
Перший енергоофіс YASNO відкрито 7 листопада у Дніпрі за адресою пр.Слобожанський, 127Б. До кінця 2020 року розпочнуть роботу ще 35 енергоофісів у новому форматі по всій області.
«YASNO впроваджує енергетичний сервіс європейської якості. Жителі Дніпропетровщини вже відчули переваги обслуговування: з початку року середній час з’єднання з оператором контакт-центру електропостачальника скоротився вдвічі. Передати показання лічильника та сплатити за електроенергію можна за пару хвилин через мобільний додаток для смартфону. Передати показання лічильника телефоном можна через автовідповідач. В електронному Особистому кабінеті зареєстровано 600 тис. користувачів. Завдяки такому розвитку дистанційних сервісів час очікування у наших центрах складає у середньому 15 хвилин. Ми продовжуємо покращувати наш сервіс, щоб бути більш зручними, доступними та ясними для кожного клієнта», – сказав керівник департаменту з продажів та клієнтського сервісу YASNO у Дніпропетровській області Михайло Куксенко.
YASNO також запропонує клієнтам енергоефективні набори, сонячні дахи для вироблення електроенергії та можливості заробляти на «зеленому тарифі», системи зберігання енергії (домашні акумулятори), а також зарядні пристрої для електромобілів, які можна встановити вдома або в офісі.