У Дніпрі планують скоротити кількість рейсів на чотирьох маршрутах. Про це повідомив заступник директора з експлуатації компанії-перевізника «ДніпроБас» Олександр Варава. За його словами, зменшення кількості автобусів вплине на інтервал руху транспорту. Також з першого травня скасують перші рейси о 5 ранку та останні – о 23 на трьох маршрутах. Повідомляє “Суспільне Дніпро”.
На маршрутах №№ 35, 51, 115, та 152 планують зменшити кількість автобусів на 20-40%. На цих маршрутах нині працює по 6-7 автобусів, залишать 5. Це вплине на інтервал руху: за попередніми підрахунками, чекати на транспорт пасажирам доведеться на 10 хвилин більше, ніж зазвичай. Таке рішення, каже Олександр, прийняли, бо за останні декілька місяців пасажиропотік у Дніпрі зменшився на понад 100 людей.
«В годину пік, звичайно, ми бачимо багато фотографій нам скидають, що наші автобуси повні. Але це лише година пік. У поза піковий автобуси йдуть напівпорожні. До того ж, більше 30% — пільговики. Ми не отримуємо за них компенсацію», — каже Олександр Варава.
Містянин Єгор Шумілов проти такого нововведення. Хлопець каже, щодня їздить на навчання на громадському транспорті, зараз чекає на нього більше 15 хвилин. Якщо доведеться чекати довше, каже, складно буде приїжджати на заняття вчасно.
«Це незручно. Мені, як учню, я іногородній, це якось не особливо буде добре», — каже Єгор.
Тим часом перевізник планує не лише прибрати декілька рейсів, а й скасувати перші, о 5 ранку та останні – о 23 на маршрутах №35, 115 та 51. Мовляв, бо вони є нерентабельними, через малий пасажиропотік ці маршрути зараз обслуговують у збиток. З травня собівартість перевезення, говорить Олександр Варава, стане ще дорожчою через зростання ціни на газ.
«Виконати рейс — це коштує грошей. Нам вже оголосили, що газ до 2 гривень подорожчає з 1 травня. Постачальники закупають його заздалегідь на місяць і оголошують нам ціну до першого числа. І ми розуміємо, що це втрата до тисячі гривень на автобусі в день», — розповідає заступник директора з експлуатації ТОВ «ДнiпроБас» Олександр Варава.
Містянин Андрій Солдатенко каже, проти аби ранкові та вечірні рейси скасовували.
«Треба, щоб був. Деякі дуже рано їдуть на роботу, по-різному буває. Хтось на 6, хтось на 7. У мене дружина, наприклад, їде на 8, але їй далеко, вона вже о пів на 7 виїжджає. Навіть, якщо одна людина їде, має бути. Як інакше? Тому що це транспорт. Вони потім доповнюють свої нестачі, коли багато людей набивається. У них баланс має бути. Від першого до останнього маршруту», — вважає Андрій Солдатенко.
Скорочення, за словами Олександра Варави, планують з 1 травня. Зараз підприємство готує офіційну заяву про свої наміри до міськради. Там прокоментувати ситуацію відмовилися. За словами представниці прес-служби Анастасії Шелудько, свою позицію висловлять під час прес-конференції, яку планують провести найближчим часом.