Поради енергетиків Дніпропетровщини: як перевірити чи не підключені сусіди до вашого електролічильника

Поради енергетиків Дніпропетровщини: як перевірити чи не підключені сусіди до вашого електролічильника

19 Листопада 2019 Корисно, Новини

Ви запідозрили, що хтось краде вашу електроенергію? Нажаль, таке може трапитись. І перший сигнал, який про це свідчить – дані лічильника. Він може показувати значення, які, з вашої точки зору, не відображають реальне електроспоживання вашої оселі. Що в такому випадку робити? Як з’ясувати чи мають ваші підозри підстави? На ці запитання дає відповіді ДТЕК Дніпровські електромережі.

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Спочатку переконайтесь, чи дійсно хтось користується електроенергією за яку платите ви. Адже, на перший погляд, «підозрілі» показники споживання могли з’явитися внаслідок користування енергозатратними електроприладами.

Читайте також: Як зміняться платіжки за електроенергію для жителів Підгородного?

Найперше, що потрібно зробити для самостійної перевірки – відключити в оселі всі електричні прилади. Причому не просто кнопкою на пульті, а й обов’язково з розетки. Електроніка в «сплячому режимі» (stand-by) також споживає світло. Після відключення всіх приладів лічильник має зупинитися:

  • індукційний лічильник (стара модель) – диск завмер і припинив обертатися;
  • електронний лічильник (сучасні моделі) – світлодіод навантаження припинив блимати й почав безперервно світитися, нарахування припинилося.

У такому випадку можете бути впевнені – ви платите виключно за своє світло. І якщо цифри на лічильнику вам все ж таки видаються завеликими – слід зосередитись на енергозбереженні. Наприклад, встановити світлодіодне освітлення або, при покупці нових електроприладів, надавати перевагу енергоощадливим.

Якщо ж після усіх перевірок лічильник все одно продовжує «рахувати», це може свідчити, по-перше, про те, що, дійсно, хтось зайвий таки споживає ваші кіловати, або, по-друге, про несправність лічильника. В обох випадках власноруч проблему вирішити ви не зможете. І вам слід обов’язково звернутися до спеціалістів:

  • у випадку підозри у несанкціонованому під’єднанні – до управителя (ЖК, ОСББ, керуючої компанії) вашого будинку. Він направить вам електрика, який зафіксує та відключить таку врізку;
  • у випадку підозри на несправність лічильника – до ДТЕК Дніпровські електромережі. Спеціалісти компанії перевірять коректність роботи приладу та, у разі потреби, замінять його.

З питань роботи електролічильника слід звертатися:

  • до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі;
  • за телефонами контакт-центру ДТЕК Дніпровські електромережі: +38 (056/066/067) 790-99-00
  • на офіційну сторінку ДТЕК Дныпровські електромережі у Facebook.

фото: з відкритих джерел

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!
Прокрутка до верху